środa, 10 sierpnia 2016

OSTATNIE DNI...

Mijają jak szalone, z niczym już nie nadążam ale cieszę się że jestem z chwili na chwilę do przodu, czyli dokańczamy resztki naszego remontu w domu a także w ogródeczku no i też moje szydełkowe prace idą coraz lepiej co mnie bardzo cieszy. Dziś zaprezentuję moje białe lilijki i pozostałe kwitnące kwiateczki w moim Ogródeczku a także w mojej domowej ostoi oraz niesforne moje kociaczki i rozpoczęty trzy lata temu obrus, który obecnie dokańczam. Kiedy go zakończę, wstawię jego całość a tym czasem moi Drodzy Przyjaciele i Czytelnicy pozdrawiam Was Wszystkich najserdeczniej i życzę Każdej i Każdemu z Was :) Dużo słoneczka i ciepła bo niebawem lato się skończy a przede wszystkim zdrowia i szczęścia na każdą chwilę każdego dnia łącznie z dzisiejszym, w radości Serca pośród naszej pięknej natury, a najbardziej dziękuje Wam Wszystkim Najmilsi że mnie odwiedzacie i czytacie, pozostawiając po Sobie miłe i serdeczne słowa...

Moje białe lilijki dla Was Kochani *




Moje białe Gwiazdeczki, dopiero zakwitły :)

A moje pustynne lilijki wciąż kwitną, to też mnie bardzo cieszy :)


Zakwitła też po raz drugi moja wisienka, o dziwo...

To już wszystkie nowości z mojego Ogródeczka

Kotusie upodobały sobie na legowisko moje pufki :)

Mała Tuńka po radosnych chsankach układa się na swoich braciszkach do snu...

A fiołeczek też się pięknie rozkwitł i ani myśli o przekwitaniu...



Ostatnie kwiateczki tego rocznego kwitnienia mojego storczyka

A to obrus "Stokrotka" który rozpoczęłam robić trzy lata temu a teraz go dokańczam...
Zapodział mi się z powodu remontów i też dzięki ich dokańczaniu go odnalazłam :)

Najmilsi * Na dziś to było by tyle, a zatem raz jeszcze dziękuje i do zobaczenia następnym razem :) Cudownego dnia Kochani *

26 komentarzy:

  1. Halinko, jestem zachwycona Twoimi białymi liliami, są przepiękne tak jak pozostałe Twoje kwiatuszki !
    Śliczne kocie trojaczki, żałuję że nie mogę adoptować kociątka, moja sunia nie toleruje konkurencji w domu !
    Halinko, Twój obrus to dzieło sztuki ! Podziwiam i doceniam bo sama nie potrafię szydełkować...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Droga Eluniu za tyle miłych i pełnych uznania słów, a co do szydełkowania to nauczyła mnie moja Wspaniała Nauczycielka Pani Józefina Landzberg (*) jeszcze w podstawówce na tak zwanych pracach ręcznych i to właśnie Jej zawdzięczam że szydełkuję :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Ci cudownego oraz pełnego pogody i radości w Duchu i Sercu dnia...

      Usuń
  2. Kwiaty przepiękne! A co do kotków, to mam identyczny problem:) Drugiego czerwca okociła się u nas kotka i szukam domku dla dwóch kociaczków. Mam wielką nadzieję, że zarówno Twoje jak i moje trafią w dobre ręce. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką właśnie nadzieję, bo jeśli się takie ręce nie znajdą to zatrzymam wszystkie kotki dla siebie. Nie mogłabym znieść, że trafiły do kogoś kto by je krzywdził :( Dziękuje za tyle miłych i serdecznych słów dla mnie i moich kotków :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Tobie samych szczęśliwych i pogodnych oraz radosnych dni...

      Usuń
  3. Kwiaty w ogrodzie są piękne i meble w domu masz urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Malwinko za miłe słowa a najbardziej ze mnie odwiedzasz i czytasz pozostawiając komentarze pełne uznania dla moich życiowych działam, które są moją pasją i potrzebą się spełnienia. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Ci samych szczęśliwych i pełnych radości dni włącznie z dzisiejszym...

      Usuń
  4. Treść i zdjęcia pokazują, że wszystko co robisz, robisz z sercem.
    Miło się Cię czyta i ogląda. Pięknie!
    Pozdrowionka! Karol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Karolu za każde słowo w Twoim komentarzu. Pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę cudownego dziś dnia oraz całego tygodnia...

      Usuń
  5. Jedyne co mogę powiedzieć, to pięknie jest u Ciebie :) Zarówno w domu jak też w ogródku, a twoje rękodzieło budzi we mnie wielki podziw. Kociaczki są urocze, też mam pięć kociaków :) które ubarwiają moją codzienność oprócz moich wilczków :) A co do czasu, to każdemu z nas on ucieka ale najważniejsze, że produktywnie i pożytecznie. Pozdrawiam Cię i życzę Ci miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Droga Esterko za miły i serdeczny komentarz, a najbardziej że Jesteś Serce :) Moc serdeczności dla Ciebie na każdy dzień nowego tygodnia włącznie z dzisiejszym, życząc Tobie samych pogodnych w zdrowiu i radości dni...

      Usuń
  6. Po prostu pięknie.... :)

    K.K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo K.K. Pozdrawiam Cię najserdeczniej, życząc Tobie miłego dziś dnia i wszystkiego dobrego na każdy życia czas...

      Usuń
  7. Ale pięknie. A kotki są cudowne. Pozdrawiam Pani Halinko. Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marlenko i również pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, życząc Ci słonecznego i pełnego szczęścia a także radości dnia...

      Usuń
  8. Bardzo ładnie u Ciebie :)
    Pogodnego dnia Halinko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Leśna Miledy i dziękuje za miłe słowa, a szczególnie za odwiedziny i czytanie. Moc serdeczności dla Ciebie na cały niedzielny dzisiejszy dzień...

      Usuń
  9. Dzień dobry Halinko. Bardzo mi miło u Ciebie. Jesteś taką serdeczną osobą i to gorące serce rozgrzewa i mnie, hehe.Choć, w sumie to i u mnie podobne serce zaważyłaś?!hehe Jak wiesz zachwyca mnie prawie wszystko dookoła a u Ciebie jest naprawdę pięknie i życzliwie. A już kociaki to moje ulubione stworzenia, od zawsze mam kota przy sobie, Czarny kot to na pewno leczy reumatyzm, hehe, inne chyba też ale mnie przekonali do czarnego. A Ty się wygrzewasz o swoje kociaki? Tak się cieszę, że się natknęłyśmy na siebie :-) Pozdrawiam Cię serdecznie i wszystkiego dobrego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Marzenko mi również jest miło, że Cię poznałam i mogę czytać Głos Twojego Serca jak i oglądać piękne zdjęcia, które u siebie w treści prezentujesz. Dziękuje za tyle pięknych i miłych słów, a najbardziej że Jesteś Serce :) Moc serdeczności dla Ciebie na cały niedzielny dzisiejszy dzień...

      Usuń
  10. Uwielbiam lilie, szczególnie białe. Kociaki są fantastyczne :) Pięknie w domu, a także w ogródku. Widać, że się napracowałaś. Obrus śliczny, ciekawa jestem jego zakończenia. Gratuluję, tak wspaniałego hobby. Pozdrawiam! Xmena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Xmeno za Twoje miłe u mnie odwiedziny i za pozostawiony komentarz pełen szczerych i życzliwych słów, kociaczki są coraz większe i też więcej jest z nich uciechy :) Obrus już dokańczam, ale też i czeka mnie więcej robótek które też tu pokażę jak tylko zacznę je robić, tym czasem wciąż dokańczam mój długotrwały ale konieczny remont, z którym mam nadzieję że niebawem się ostatecznie uporam i wtedy będę miała więcej czasu by u Was na Blogach bywać, jak i na moje robótki. Moc serdeczności dla Ciebie na cały niedzielny dzisiejszy dzień...

      Usuń
  11. Ogródeczek śliczny, zadbany, kącik wypoczynkowy idealny , aby siedzieć i podziwiać roślinki, poprzytulać kotki poduszkowce. Bo chyba wszystkie kotki lubią przywłaszczyć sobie pufy. Dobrze, że fiołek nie myśli o przekwitaniu, bo gdzie mu będzie lepiej. Serweta piękna, obrus wypracowany nad podziw. Fajnie jest mieć przytulny domek z ogródeczkiem , oj fajnie. Pozdrawiam ślicznie i życzę wielu miłych chwil pod daszkiem na świeżym powietrzu. Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Ksantypo za uznanie mojego codziennego działania, tak w domu jak też w ogródeczku oraz w moich skromnych robótkach, które sprawiają mi wielką przyjemność tworzenia czegoś z niczego bo wtedy życie nabiera sensu i znaczenia, kiedy coś po sobie pozostawiamy dla naszych potomnych, inaczej byłby to bezsens istnienia i zmarnowany czas Daru życia - jaki otrzymaliśmy od Boga, w celu się Człowieczego doskonalenia nawet w tych jak niekiedy nieżyciowych warunkach, bo ważne jest nie tyle mieć co z siebie innym dać. W związku z czym cieszy mnie wszystko co mnie od zawsze otacza i czemu mogę podołać, ucząc się życia i bycia każdego dnia jaki otrzymuję w Imię Bożej Miłości Istnienia - wraz z moimi koteczkami a szczególnie z Wami moimi Przyjaciółmi :) Moc serdeczności dla Ciebie na cały niedzielny dzisiejszy dzień...

      Usuń
  12. Piękne kwiatki i milutkie kiciusie. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Probusie i pozdrawiam Cię najserdeczniej, życząc Ci cudownego dzisiejszego niedzielnego dnia, jak i wszystkich miłych dni nadchodzącego tygodnia...

      Usuń
  13. Halinko, przyjmij serdeczne życzenia, zdrowych i radosnych Świąt oraz wszystkiego najlepszego na Nowy Rok !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Droga Eluniu :) Dziękuje i Przepraszam Cię, że dopiero odpisuję na Twój Życzliwy komentarz. Również życzę Tobie Błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy i wszystkiego dobrego na co-dzień, bez względu na porę roku i dnia. Moc serdeczności dla Ciebie Serce *

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz