poniedziałek, 9 maja 2016

NAJMILSI

Nastała wreszcie upragniona przeze mnie wiosna a wiec mało bywam na moim blogu i tym samym rzadko i Was odwiedzam, za co Was Kochani bardzo przepraszam. Brak czasu strasznie mi dokucza z powodu czego dosłownie nie wyrabiam, bo wciąż w domu jest coś do zrobienia pomimo czteroletnich remontów, a także doszedł mi mój ogródeczek który też wymaga wiele czasu aby wszystko w nim było tak jak być powinno, bo zielsko i chwasty rosną szybciej niż moje kwieteczki i cokolwiek w nim rośnie. Również wiosna sprzyja częstszym odwiedzinom u rodziny, a więc ten brak czasu daje się niesamowicie we znaki z czym w żaden sposób nie idzie się uporać ani go zmóc i dlatego, od wiosny do zimy jest się na blogu znacznie mniej niż w zimowej porze roku która właśnie daje nam dużo czasu by być wtedy na blogach, co w zasadzie każdy z nas ma tak samo a zatem liczę Kochani że nadal będziemy się na nich spotykać jak do obecnej pory, dzieląc się swoimi w tym czasie doświadczeniami i spostrzeżeniami z codziennego życia w porze wiosenno letniej jak i jesiennej, by zimowe dni były milsze w jej przetrwaniu. Jednakże i niezależnie gdzie jestem i co robię noszę Was Wszystkich bez względu na osobę w moim sercu i myślach, modląc się by było Każdemu z Was dobrze a szczególnie byście czuli się szczęśliwi i bezpieczni oraz radośni i zdrowi na duszy i sercu tak jak czuje się ja, tym bardziej kiedy pięknie świeci słońce i wszystko wkoło życiem zakwita. Tymczasem ze względu na moje domowe obowiązki, jak i względem mojego ogródeczka muszę zakończyć moje chwilowe tu bycie, ale wieczorną porą postaram się Was Wszystkich na Waszych Blogach odwiedzić, a zatem do zobaczenia u Was moi Najmilsi Przyjaciele. Zaś na obecną chwilę, życzę Każdej i Każdemu z Was przede wszystkim zdrowia i radości ducha i serca a także szczęścia i samych radosnych chwil ze słonecznym ciepłem oraz z wiosennym zapachem życia...



A to jest mój ogródeczek z którego bardzo serdecznie Was Wszystkich Pozdrawiam. Oczywiście zdjęcie jest z zeszłego roku, tegorocznego jeszcze nie mam ale niebawem wstawię tegoroczne z goszczącą w moim ogródeczku jaszczureczką i gdy tylko zakwitną moje kwiateczki, bo obecnie niewiele z nich kwitnie gdyż wyniszczyła mi wiele tegoroczna zima, wielka szkoda. Może i mam także nadzieję że jeszcze się co niektóre odrodzą i wtedy podam ich zdjęcia w mojej galerii, do której Was Wszystkich zapraszam. Miłego dnia Najmilsi z całego serca Wam Wszystkim życzę...
Przesyłam Wam Kochani Serdeczne Całuski Przyjaźni *

20 komentarzy:

  1. Każdy, kto ma chociaż kawałeczek ziemi do obrobienia, cierpi na to samo co Ty Halinko. A więc się nie przejmuj i rób co trzeba, a blogi poczekają na swój czas. Pięknie jest w Twoim ogródku i na blogach też, podoba mi się. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też bardzo liczę na zrozumienie, kiedy tu być z Wami nie mogę. Wczoraj trochę odpoczywałam od pracy w ogródku i dlatego z przerwami sobie modernizowałam też moje blogi, które dziś dokańczam bo jakoś słabo mi to idzie, no ale już prawie kończę i wtedy będę Was odwiedzać. Ponieważ, od jutra znów mam kolejny dokańczający moją kuchnię remont, no i na końcu jest jeszcze do zrobienia przedpokój i dopiero wtedy będzie całkowity koniec remontowania mojego mieszkania. Można już dosłownie z tym wszystkim zwariować od tego bałaganu i roboty a także i wydatków, no ale potem sobie na kilka lat od tego całego bajzlu odpocznę. Przynajmniej mam taką nadzieję. Dziękuje bardzo Esterko, za każde Twoje słowo. Moc serdeczności na cały dzisiejszy dzień...

      Usuń
  2. Cierpimy na to samo, brak czasu :(. Trudno, teraz jest wiosna i trzeba się nią cieszyć. Blog musi poczekać, aż się nią nacieszymy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest jak napisałaś, bo wiosna i piękne pory roku szybką miną a potem będzie zima i czas na bloga. Także bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuje za miły komentarz ze zrozumieniem. Moc serdeczności dla Ciebie Droga Grażynko

      Usuń
  3. Halinko, bardzo podoba mi się Twój ogródeczek !! Uwielbiam pnącza na ogrodzeniu takie jak u Ciebie dojrzałam !!Brak czasu to problem wszystkich miłośników ogrodu. Wiosna jest tak piękna i musimy nacieszyć się jej urokami !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdą jest, że od wiosny do jesieni jesteśmy bardziej aktywni w naturze, co koliduje z byciem na blogu. A więc zażywaj życia i nie martw się o bloga, kto ma czas będzie Cię czytał jak do tej pory, ja również. Pięknie jest w Twoim ogródku, mi podobnie jak Eli najbardziej podobają się pnącza wijące po płocie i to kamienne palenisko. Reszta, też jest OK! Dzięki, za piękne życzenia. Pozdrawiam Cię Halinko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas, trudna sprawa, nikt go nie dogoni. Pracuj i odpoczywaj ciesząc się wiosną i życiem, blogi czekają. Halinko, całkiem miło jest w Twoim ogródku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ogródek, a czasem nie ma co się przejmować. Wiadomo, remonty do przyjemności nie należą, ale potem cieszy się serce, że w domu jest pięknie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas przemija i zostaje tylko to co najważniejsze, a więc nie ma się nim co zbytnio przejmować. Pięknie jest w Twoim ogródku, bardzo mi się podoba. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna ach wiosna, jakże ta pora roku jest wymowna w swej naturze i wszelkiej życiowej wartości. Szkoda, że ja od lat nie mogę się nią tak cieszyć jak kiedyś i jak obecnie wszyscy sprawni ludzie, którzy mnie otaczają. Czas, niestety ma to do siebie i to bez względu na nasze potrzeby życiowe, płynie po swojemu i ciężko za nim nadążyć, toteż nie ma sensu się nim nazbyt przejmować. Dlatego trzeba żyć pełnią życia w momencie jaki jest nam dany, bo nic się nie wróci a przyszłości nie znamy. W związku z czym, każda chwila tu i teraz jest najważniejsza a więc, ciesz się nią niezależnie jaka jest. Wiele bym dał, by posiadać chociażby taki ogródek jak Twój, gdzie mógłbym spędzać mile czas na łonie natury, ale niestety nie mam i nigdy miał nie będę, ot życie :( Roślinkami się nie troskaj, są mocniejsze od nas i się z czasem odbiją i nadal będą cieszyć Twoje oczy i serce, czego Ci życzę. Pozdrowienia od Agi :) Uszanowanko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ogródek, bywaj w nim jak najczęściej. Czasem, nie ma co się przejmować i tak, nie ma nikogo takiego kto by mu podołał. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Remontuj, odpoczywaj i wracaj :)
    Wszystko, ma swój niedościgniony czas...
    Pozdrawiam z Ukłonami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Remont mieszkania jest ważny, bo to nasze miejsce życia, ogródek też ale najważniejsze jest zdrowie a więc dbaj najbardziej o siebie. W ogródku masz pięknie, bardzo mi się w nim podoba. Serdeczności Halinko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo, że wiosna nasila obowiązki nie tylko w ogrodzie ale w domu także, bo zawsze po minionym roku jest coś w nim do odnowienia a tym samym do zrobienia, co zabiera nam dużo czasu. Cudowny jest Twój ogródek, z chęcią bym sobie w nim też po-odpoczywała. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Remonty, to konieczność a więc, rzecz zrozumiała. Piękny ogródek.
    Kłaniam się Halino!

    OdpowiedzUsuń
  14. Samo życie, ogródek super ;) Pozdrowionka! Karol

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, taka jest nasza kobieca codzienność, że wciąż znajdujemy sobie jakieś zajęcia by dom był piękniejszy a także wszystko co posiadamy. Dlatego, nieustannie idziemy na wyścigi z czasem, którego nam brak. Piękny masz ogródeczek, myślę że byłoby miło w nim posiedzieć a najbardziej podoba mi się to pnące po parkanie wino. Pozdrawiam Halino

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem ten brak czasu, mnie niestety też często dopada... Ale to też ma swój urok :)

    P.S. Jest Pani moim obserwatorem w Google+. Niestety zaktualizowałam moje konto Google+ i jest ono teraz inne. Jeśli to możliwe, proszę o ponowne kliknięcie Obserwuj- tym razem dla konta Woman from Forest, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu, Marku, Janiu Emanuelu, Klementynko, Leszku, Pani Domu, Różyczko, Janku, Lilianko, Jarzębinko, Aleksandrze, Karolku, Emmo i Woman, bardzo dziękuje Wam Wszystkim Kochani za piękne z Waszych serc płynące komentarze i pozdrowienia, które Ku Wam Wszystkim jak Najserdeczniej Odwzajemniam, życząc samych szczęśliwych i słonecznych dni lata - które niechaj Wam przyniesie dożo dużo radości :)

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz