wtorek, 27 czerwca 2017

WSZYSTKO PO TROSZE

Od jakiegoś już czasu zmagam się z brakiem zdrowia i to jest główną przyczyną, że bywam tu i na Waszych blogach coraz rzadziej, no ale pomimo to wszystko cieszę się każdą chwilą w której mogę tu oraz u Was chociażby chwilami być co sprawia mojemu sercu wielką radość i daje nadzieję na każdy następny dzień. Oczywiste jest, że wiek który z czasem osiągamy i idące z nim życiowe doświadczenia nie czynią nas młodszymi ani też zdrowszymi a więc, nie ma co narzekać na to czy na owo bo nie tylko my przez tego rodzaju doświadczenia i trudy życia przechodzimy, ale Ci co byli przed nami jak i też Ci co są po nas również tego rodzaju stanu rzeczy przechodzili i przechodzą, toteż należy się radować i dziękować Bogu za każdy darowany nam czas życia i wzajemnych się spotkań, tak realnych jak i wirtualnych, a codzienność toczy się niezależnie od nas i naszego nastawienia do tego co nas w niej otacza i co, jak też jak się czujemy a między czasie wiele się dzieje i to jest powód by się z Wami tu tym wszystkim po trosze podzielić...


W moim ogródeczku wszystko późno zakwita, bo wiosna nader kapryśna...
i brak słoneczka jest też powodem, że mało w nim bywam
a lato też jest pod znakiem zapytania, jakie tak naprawdę będzie?


Za to moje małe Kociątka wraz z Miłeczką całkiem dobrze się mają...
i razem z Maksiuniem niesfornie jak niekiedy rozrabiają :)
i to jest też moją wielką radością codziennego dnia...


Maksiunio na spacerku...


Miłeczka ze swoimi Dziećmi :) Kociamberkiem, Pusią i Puszkiem,
no i oczywiście jak zwykle nierozłącznie z nimi Maksio


A to jest moje nowe szydełkowe dzieło...
które niebawem zakończę i także będzie darem z mojego serca
dla Osoby wielce Zasłużonej i mam nadzieję...
że się spodoba ta odrobina mojej wdzięczności serca za Serce


No i tak idę w pogodę i niepogodę przez życie każdego dnia rozglądając się w okół...
raz szybciej innym razem wolniej ale jakkolwiek by nie było,
to z nadzieją i radością w duszy i sercu spełniając moje tu bycie z Wami 
a niekiedy samotnie gdyż ten stan również jest w życiu potrzebny,
by móc przemyśleć swoją życiową istnienia Drogę...

Dziękuje bardzo Drogie Serca
że tu ze mną Jesteście 
Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was

12 komentarzy:

  1. U nas burze narobiły mnóstwo szkody. Na działkę nie jeżdżę bo z chwili na chwilę pogoda się zmienia drastycznie, więc strach z domu wychodzić, oj. Mam nadzieję, że choć widok ogrodu rozraduje Twoje sercem i uleczy ciało :-) Pozdrawiam Cie serdecznie, Halinko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również i ja mało w tym roku bywam w moim ogródeczku, bo albo pogoda nie ta bo jest ogromnie zmienna, bądź też nie zawsze zdrowie mi dopisuje, lecz mimo to staram się nim radować i bywać w nim tak często jak jest to możliwe, podobnie jak Ty na swojej działeczce. Jeżeli zaś chodzi o samopoczucie to jest ono dobre w miarę pozytywnego myślenia i starania się by ono właśnie takie było i wtedy czuje się znacznie lepiej. Sama mnie tego swoimi postami, które u Ciebie czytam nauczyłaś - ślicznie Ci dziękuje, a najbardziej że Jesteś :) Moc serdeczności dla Ciebie Marzenko

      Usuń
  2. Halinko przede wszystkim zdrówka :) Twoje zwierzątka są cudne i na pewno dają Ci wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Wioletko :) Tak, to prawda - że zwierzątka dodają nam nie tylko wiele radości w naszej codzienności ale i też zdrowia - bo kiedy się człowiek raduje to i serce i dusza oraz ciało lepiej się czuje i to jest to, co jest najpiękniejsze w naszym życiu. Moc serdeczności dla Ciebie Serce

      Usuń
  3. Szydełkowe dzieło jest fantastyczne! :) Dzieje się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się Tobie podoba - dziękuje bardzo Ewuniu :) Oj tak, jak niekiedy dzieje się dużo a nawet za dużo, a niekiedy jest zastój by nieco odpocząć ale jakkolwiek by nie było, zawsze się coś dzieje :) Oczywiście, w miarę pozytywnie. Moc serdeczności dla Ciebie Serce

      Usuń
  4. Przykro mi, że nie czujesz się za dobrze, że zdrowie szwankuje. Znam to i ja. Dobrze, że masz pociechy na czterech łapkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nie jest zbyt miło kiedy doskwiera nam brak zdrowia, no ale jestem już w takim wieku - że należy cieszyć się tym co się ma i co jeszcze potrafi się z siebie innym podarować i to mnie bardzo motywuje do dobrego samopoczucia, a tym bardziej kiedy się ma obok siebie najwierniejszych życia Przyjaciół :) Jakimi są właśnie nasi czworonożni Milusińscy. Dziękuje bardzo za Twoją serdeczność i wieloletnią Przyjaźń - Którą, również sobie bardzo cenię. Moc serdeczności Grażynko

      Usuń
  5. Żyjemy w czasie, w którym choróbska meczą nas bardziej niż kiedykolwiek. Czworonożni przyjaciele i wspaniałe hobby, z pewnością pomaga w drodze, którą zmierzasz do celu. Zdrowia i pomyślności życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, niestety obecne czasy i dziejące się w nich dzieje są główną przyczyną, tego jak się czujemy a szczególnie naszego zdrowia. Ot świat, a my w nim. To prawda, że nasi czworonożni Przyjaciele sprawiają wiele pozytywnych emocji, które są między innymi wspaniałym lekiem na to całe świata zło, podobnie jest z życiodajnym hobby - które, pozwala nam pozostawić dla innych chociażby odrobinę czegoś dobrego a przede wszystkim dobre wspomnienia, co też ta myśl sprawia w nas samych o dużo lepsze samopoczucie tu i teraz :) Dziękuje bardzo za czytanie i pozostawione pod moimi postami słowa, jak też miłe życzenia - które ogromnie doceniam i równie serdecznie Odwzajemniam. Serdeczności przesyłam Ku Tobie miły Czytelniku

      Usuń
  6. Zdrowia życzę bo ono najcenniejsze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, najcenniejsze. Dlatego też, dziękuje z wzajemnością :) Moc serdeczności przesyłam...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz