piątek, 21 czerwca 2019

Aaah czasie...

...Witam Was Kochani...

Bardzo długo nie było mnie tu na moim blogu i też rzadko ostatnio bywam na Fejsiku, chociaż ciut częściej aniżeli tu na Blogu. Tak po prostu, dzień każdy jest nieco za krótki i nie starcza mi na wszystko zdrowia i sił. A ponieważ, od jakiegoś już czasu postanowiłam nieco aktywniej dziergać moje różnego rodzaju dzierganki, które w pierwszej kolejności dziergam dla mojej Rodziny i Dobrych znajomych... więc tego czasu mam coraz mniej. W związku z czym, dziergam i dziergam i końca dziergania nie widać, no i chyba już tak zostanie do końca moich dni tj. dopóki mi sił i życia starczy... bo wciąż czeka mnie jeszcze ogrom dziergania moich projektów do zrealizowania. Niestety, jeszcze nie posiadam odpowiednich zdjęć by je tu wstawić, gdyż ja nie potrafię ich robić i muszę cierpliwie poczekać na odpowiednią chwilę, ażeby moi Drodzy Panowie mi je wykonali i wtedy z pewnością je tu przedstawię, by się też nimi ciut pochwalić...
Tym czasem, bardzo Was Wszystkich pozdrawiam, życząc wspaniałego i pogodnego lata oraz samych miłych i radosnych wakacji...
Z góry, dziękuje za odwiedziny i pozostawione słowa w komentarzach...
...Moc najserdeczniejszych serdeczności dla Każdej i Każdego z Was 💕

4 komentarze:

  1. Piękne sa takie dzieła recznie wykonane. Ja nie potrafię, ale podziwiam. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak piękne ~ pomimo, że pracochłonne ale warto coś tworzyć... co jest każdemu z nas o każdej porze roku przydatne a nawet niezbędne. Myślę ~ Henryku, że również nauczyłbyś się dziergać... tylko musiałbyś spróbować, bo w końcu to Mężczyźni jako pierwszi rękodzielnicy rozpoczęli dzierganie zbroi szydełkiem i na drutach i tak właśnie powstało tego rodzaju rękodzieło. Moc serdeczności Henryku :) Dziękuje bardzo, za odwiedziny i miły komentarz... Miłego dnia!

      Usuń
  2. Witam! Czekam z niecierpliwością na fotki tych dzierganek, bo bardzo cenię taka zdolność, tym bardziej, że ja nie mam czym się w tej dziedzinie pochwalić. Pamiętam swoją babcię, która szydełka z rąk nie wypuszczała. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Droga Tereniu :) Dziękuje pięknie, za miły komentarz... Tak bardzo długo... mnie tu nie było, właśnie z braku czasu - który, w większości poświęcam na dom i dzierganie... Mam nadzieję, że w najbliższym czasie - oczywiście, po remoncie mieszkania jeszcze przed świętami, który jest bardzo konieczny i wtedy wstawię nowy post z moimi ...udziergami... Ze wspomnień mojej Mamy i Cioć oraz Wujka ...wiem, że moja Babcia również dużo ...dziergała... a więc i być może przejęłam po Niej tę ...pasję... która, pochłania mnie całkowicie i daje mi wiele radości spełnienia, no i także moim bliskim :) Bo z każdą okazją ...coś z moich udziergów... Im daruję i to jest cała najpiękniejsza ...nagroda... za ten wspaniały trud. Również, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam, życząc spokojnej i dobrej nocy a nade-wszystko ...Zdrowia... Moc serdeczności posyłam ~ Do Serca Twojego Droga Tereniu :) Dobranoc...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz