niedziela, 30 grudnia 2018

Jesienno-zimowe opatuliska

Witam Was Kochani...

Bardzo długo nie było mnie tu na moim blogu i też rzadko ostatnio bywam na Fejsiku. Ponieważ, od jakiegoś już czasu postanowiłam nieco aktywniej dziergać moje dzierganki, które w pierwszej kolejności dziergam dla Rodziny i dobrych znajomych. W związku z czym, między czasie wydziergałam kilka ażurowych czapek dla pań w różnych kolorach ale o innych wzorach, do których też są mitenki w tym samym kolorze i wzorze, a także trzy komplety dla panów tj.czapka z mitenkami (dwa poszły jako prezenty) został się jeden (brak zdjęcia) Wykonałam też sweterek dla mojej Córci (okazało się, że jest konieczna poprawka) i cztery duże chusty (jedną szydełkiem a trzy na drutach) zaś piątą mam w toku dziergania (drutami) tj. ponad połowę już udziergałam i niebawem ją też zakończę, to wtedy ją w całości wstawię do blogowej Galerii. W której, będzie można obejrzeć przynajmniej te uwiecznione rękodzieła jakie w ostatnim czasie wykonałam. Męski szal (również, chwilowy brak zdjęcia) zdążyłam udziergać jako świąteczny prezent dla jednego z moich czterech Synów (a mam ich jeszcze troje) no i sweterek dla mojej Wnusieńki, również zdążyłam wydziergać jako świąteczny prezent (udał się, a więc jestem zadowolona) A zatem, czeka mnie jeszcze ogrom dziergania by wszystkie moje Dzieci i Wnuczęta opatulić ciepłymi dziergankami w te zimowe dni, jakie nas do wiosny czekają (a wiosną, też bywa różnie) No i też z pewnością dla kilku wspaniałych Osób (sercem zasłużonych) wydziergam to i owo, co też zaprezentuję w następnych postach oraz w Galeri na blogu a także na moim Fejsikowym profilu, jak też na stronce Dziergankowo Hal i na Grupie H&H. A więc już dziś, wszystkich zainteresowanych tego rodzaju pasją/sztuką (dzierganiem i szydełkowaniem) zapraszam do śledzenia moich blogowych i serwisowych wpisów, w których będę przedstawiać już gotowe lub w trakcie dziergania moje skromne rękodzieła...

Na obecną chwilę prezentuję to, co już wydziergałam i jest uwiecznione...

Pierwsza chusta (po 40 latach, nie robienia chust) dziergana szydełkiem
Już opatula Osobę nią obdarowaną...
Końcowy efekt drugiej chusty
Krótko, przed wyjadem do Obdarowanej...
Sweterek dla mojej Wnusi
Wygląda dziwnie, bo wykręcone wzorem rękawy
ale pasuje i się Jej bardzo podoba, a zatem jestem zadowolona...
Trzecia chusta "Batmanka" tak ją nazwałam, bo ogromna i rozłożysta...
To czwarta z kolei o nazwie "Tęczowa" również duża...
Obie chusty są już w Gdańsku

Z góry, dziękuje za odwiedziny i pozostawione słowa w komentarzach...
...Moc najserdeczniejszych serdeczności dla Każdej i Każdego z Was
Oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2019 Dla Was Wszystkich...
Hal

4 komentarze:

  1. Nie znam się na takiej robótce, ale podziwiam. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Henryku za uznanie i życzenia, które z serca Odwzajemniam... Również, życzę Tobie Szczęśliwego i pomyślnego Nowego Roku 2019 * W zdrowiu i spełnieniu...

      A co do robótek, to nie jest łatwo coś wydziergać ale i też nie ciężko, wszystko zależy od umiejętności i chęci. Miło wieloletniego (od dzieciństwa) dziergania, też nie znam wszystkich tajników dziewiarskich... ale co umiem i czego się nauczyłam, to dziergam i to sprawia mi wiele radości w mojej codzienności. A po zatem, działa też i leczniczo... tak na umysł, jak i na całokształt osobowości. Także, warto praktykować tego rodzaju pasję i zdolności. Miłego ostatniego w tym jeszcze Roku 2018 * Dnia...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz