środa, 9 marca 2016

BRAK PRZEMYŚLENIA...

Sprawia, że człowiek niekiedy sam sobie narobi kłopotu, jak w ostatnim czasie mi się przydarzyło. Z nadmiaru smutnego impulsu z faktu zaginięcia mojej kotusi Miłeczki, który przyczynił się do wstawienia ogłoszenia o jej zaginięciu i pomoc w jej odnalezieniu na profil z poezją i teraz mam kłopot, bo nie bardzo wiem jak teraz te posty wraz z komentarzami przenieść, na stronę codzienności którą już po tym fakcie utworzyłam, by właśnie na niej pisać to z czym w mojej codzienności się borykam, lub z moimi radościami czy doświadczeniami i przemyśleniami. Zazwyczaj rzadko mi się zdarza, bym jakiejkolwiek sytuacji dotyczącej codziennego życia nie przemyślała, ale jednak się zdarza i ostatnio jak na ironię losu aż dwa razy bo zmiana stylu moich stron, też nie do końca była przeze mnie przemyślana bo od wczoraj niemalże do obecnej chwili przywracałam pierwotny styl stron, jak i modernizowałam szatę każdej z nich co sprawiło że bardzo się zmęczyłam tym kilku godzinnym siedzeniem przed komputerem. W związku z czym, muszę stwierdzić że takie prowadzenie bloga wcale nie jest łatwe, a nawet jak niekiedy bardzo meczące mimo że i też przyjemne co sprawia że je mam, a najbardziej kiedy czytam Wasze piękne w ilustracjach z ciekawymi treściami blogi. Zmęczenie komputerem daje mi się już we znaki, a więc muszę kończyć bo i tak nie daję rady przy nim usiedzieć. Moi drodzy, jeśli komukolwiek z Was nie sprawi kłopotu to by mi pomoc w prawidłowej edycji bloga i jego opcjach, byłabym ogromnie wdzięczna bo niestety mimo to że już od dłuższego czasu posiadam stronki blogowe, to nie za bardzo wiem jak go prawidłowo edytować w dostosowaniu różnego rodzaju dostępnych opcji. Najmilsi pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie, życząc spokojnego i miłego wieczoru a zarazem dziękując za każdy rodzaj udzielonej mi pomocy co do prowadzenia bloga. Najbardziej dziękuje że Jesteście. Jak tylko nabiorę sił i gdy będę przy czasie, również Was z przyjemnością będę odwiedzać i czytać oraz komentować, a zatem do zobaczenia Kochani na Waszych wspaniałych blogach :)


Kwiateczki w imię naszej blogowej Przyjaźni i za każde życzliwe
szczere i dobre słowo w moim podziękowaniu są dla Was...

2 komentarze:

  1. Super stronkę założyłaś, szkoda, że dopiero teraz. Też, nie znam się na rozbudowanej edycji bloga. No ale może jest ktoś, kto się zna i doradzi Ci jak przenieść te posty. Różyczki są piękne, dziękuje. Pomyślności życzę Halinko. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Deszczowa dziewczyno :) Wielka szkoda, bo teraz mam problem z tymi postami, tam nie pasują a nie wiem jak je na ten blog przenieść. No trudno, postanowiłam że niech pozostanie jak jest, bo nic innego zrobić nie mogę. No chyba że ktoś kto się dobrze zna na tych wszystkich opcjach blogu i mi powie jak to należy zrobić to zrobię, a jeśli nie ma takiej opcji to pozostanie tak jak napisałam. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę Ci spokojnego i miłego oraz pogodnego dnia...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz