piątek, 11 marca 2016

NAJMILSI

Dzisiejsze przedpołudnie poświęciłam na odpowiedzi na Wasze wpisy na moich Blogowych stronach, jak też na odwiedzinach Waszych wspaniałych Blogów z bardzo mądrymi i wspaniałymi postami, dzięki którym wiele się uczę a także poznaję miejsca w naszej Ojczyźnie jak i na świecie oraz Wasze Szlachetne myśli i Serca * Za co bardzo dziękuje Każdej i Każdemu z Was za te wszystkie duchowo sercowe uczty wraz z niezapominanymi widokami, których moje oczy by nigdy nie ujrzały gdyby nie Wy. Również do końca zmodernizowałam każdą z moich Blogowych stron, by były bardziej czytelne i milsze w Waszym odbiorze jako moich miłych Gości i Czytelników. Na obecną już chwilę muszę kończyć bo i tak się nieco dziś zasiedziałam a moja codzienność obowiązków na mnie czeka, a zatem do zobaczenia następnym razem na Waszych Blogach jak i na moich Blogowych stronkach. Tymczasem pozdrawiam Każdą i Każdego z Was najserdeczniej jak umiem i życzę cudownego i pełnego spokoju oraz radości dnia, dziękując za Waszą serdeczną u mnie Obecność :) Miłego dnia Kochani * Już niedługo będzie wiosna...

Wiosenne kwiateczki są dla Was * Ode mnie na miły dzień...

6 komentarzy:

  1. Miłego dnia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Droga Maszko bardzo serdecznie i dziękuje ślicznie za odwiedziny i życzliwy komentarz. Pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę Ci miłego i spokojnego oraz spełnionego a także radosnego dziś dnia oraz całego tygodnia...

      Usuń
  2. Fajnie, że będziesz pisać też coś innego, niż wiersze. A może i ja będę, też coś dodatkowo skrobać na blogu będąc przy czasie. Nawet, dobry pomysł poddałaś... Moje ulubione kwiateczki, pięknie się mienią, super! Dziękuję Halinko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zrobiłam stronkę właśnie w tym celu, ale pewnie za dużo pisać nie będę bo wciąż borykam się jak nie z brakiem zdrowia i sił w obecnym czasie to i z samym czasem też, no ale od czasu do czasu będę tu pisać z tego co jest w moim życiu najważniejsze lub co ciekawego i radosnego się w nim wydarzyło, na obecną chwilę nic ciekawego nie mam do napisania a zatem pozostanie na tym poście który jest ale pomimo to, zapraszam też do jej czytania za co z góry Wszystkim moim Wspaniałym Przyjaciołom i Czytelnikom oraz przechodnim Gościom bardzo dziękuje za każde pozostawione tu słowo. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę miłego oraz radosnego a przede wszystkim spokojnego i spełnionego dnia oraz całego tygodnia...

      Usuń
  3. Serdeczności Halinko. Kłaniam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Aleksandrze z Wzajemnością :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Ci pomyślnego oraz pogodnego dnia...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz