niedziela, 6 marca 2016

WITAM WAS KOCHANI

Z uwagi na to, że Wasze wspaniałe blogi są pięknie rozbudowane, z mądrymi i ciekawymi treściami z których czerpie wiele pożytecznych rad, wiadomości i pozytywnych emocji życia bez których życie jest jak ogród bez kwiatów, tak wiec i ja postanowiłam pisać nieco o mojej codzienności. Z racji faktu, iż mój blog "Głos Serca" jest w zasadzie blogiem przeznaczonym na moją amatorską z serca i życia płynącą poezję, a że w ostatnim czasie jak też bywało w minionym spotyka mnie wiele radości życia a także i smutków, na które nie Jesteście obojętni i spieszycie mi z pocieszeniem, tak więc postanowiłam pisać co nieco o mojej codzienności na moim nowym mini blogu, by jej treści nie wstawiać pomiędzy moje skromne poetyckie wersy. A zatem, każdemu z moich miłych Czytelników i Komentatorów pozostawiam wybór bloga który chce czytać, jak też i komentowanie moich treści jakie będę na każdym z nich chociaż od czasu do czasu pisać i prezentować w stosownych do treści ilustracjach. Tak więc, na pierwszą notkę w moim codzienniku było by tyle dla wiadomości każdego z Was. Pozdrawiam najserdeczniej jak umiem Każdą i Każdego z Was i życzę pięknego dziś dnia. Miło mi bardzo że Jesteście Najmilsze Serca * Dziękuje za każde słowo z Waszych Serc płynące, o każdej porze dnia i roku. Moc serdeczności dla Was Kochani


...WITAM WAS NAJMILSI RÓŻAMI PRZYJAŹNI I NADZIEI...

6 komentarzy:

  1. Fajnie nazwałaś swoją nową stronkę, będę zaglądał :))) W ogóle, zmieniłaś styl swoich stronek i powiem, że nawet mi się podobają. Fajnie, tak inaczej niż większość. Uszanowanko Halinko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Lechistanie, za miłe u mnie odwiedziny i życzliwy komentarz. Właśnie nadal eksperymentuje ze stroną, bo po przejrzeniu podobnych stron o takim stylu zauważyłam, że też byłby tasiemcowe a mi chodzi by była jak najkrótsza. A zatem doszłam do wniosku, że tradycyjny styl jest jeszcze najlepszy i dlatego, do niego wracam tyle tylko że w innej szacie. Mam nadzieje, że będzie dobrze. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie, życząc Tobie i Agnieszce miłego wieczoru...

      Usuń
  2. Droga Halinko! Cóż mogę powiedzieć, co do Twojej nowej strony. Znając Ciebie z treści Twoich wierszy, mam nadzieję, że i ta strona będzie w treści bardzo interesująca a więc, będąc na moim blogu będę i Ciebie na tej stronie odwiedzał i się wypowiadał, co do pisanych na niej treści. Tymczasem, pozostawiam dla Ciebie serdeczności z Ukłonami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Korneliuszu za miłe słowa w Twoim komentarzu, a najbardziej że Jesteś. Czy będzie ciekawa nie wiem, postaram się by taka była a jak będzie to się okaże, po jej czytelności. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Ci spokojnego wieczoru...

      Usuń
  3. nieustającej weny, przyjaznych czytelników, sukcesów i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Droga Klarko bardzo serdecznie i dziękuje za miłe i życzliwe słowa. Moc serdeczności dla Ciebie na cały dzisiejszy dzień i każdą jego chwilę. Miło mi że Jesteś :)

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz