środa, 7 lutego 2018

Remoncik

Zapewne, jak sami tu wchodząc zauważyliscie przeprowadziłam także spory remoncik w moim blogowym wirtualnym Domu. Podobnie jak w tym moim realnym i rzeczywistym, w którym od bardzo wielu lat mieszkam i prowadzę ten mój również ważny dla mnie wirtualny Dom. W którym, często mam możność Każdą i Każdego z Was mile gościć ~ w każdym z pokoi (stronie) jak też, w mojej blogowej kuchni. Z powodu czego, bardzo dziękuje Wszystkim razem jak też z Osobna, za pozostawione słowa pod moimi postami, które są wynikiem analiz i refleksji oraz daleko idących wniosków, na podstawie moich osobistych doświadczeń i spostrzeżeń z sytuacji ~ w których miałam bezpośredni udział (nie zawsze, z własnej woli) lub mnie otaczających, na codzień mojego dotychczasowego życia. Aczkolwiek, jedna z moich Czytelniczek i Komentatorek w jednym z pokoi (mojego wirtualnego Domu) tj. dla "Młodzieży" stwierdziła, cytat: (Czy prowadząc taką ilość stron, nie dublujesz ich mimo woli?) odpowiedziałam, że nie. A odpowiedziałam tak dlatego, że każdy z moich blogów (czyli, strona) o innym "Tytule" a także o całkowicie innej tematyce, są jak pokoje w naszych Domach. W związku z czym, podobnie jak w moim domu i myślę ~ że u Was podobnie, każdy pokój jest ku czemu innemu i komu innemu przeznaczony i panuje w nim stosowny porządek. Przynajmniej u mnie tak jest i dlatego też, stosownie do danego "Tytułu i tematu" posiadam oddzielny blog tj. stronę, które to wszystkie blogowe strony-blogi razem łaczą się w jeden mój wirtualny ~ blogowy Dom. Toteż, w ostatnim czasie dołączyłam do całości moją Kuchnię...
Dom ~ to nie tylko miejsce naszego przebywania...
ale głównie jest to mowa naszej Egzystencji
Oczywiście, do każdego z nich jest wejście w zakładkach lub trzeba kliknąć w daną ilustrację, nad danym jej tytułem. To nowość, której się sama nauczyłam i przyznam ~ że bardzo mi się ona podoba i dlatego, również Wam ją polecam. Jest to znakomita opcja na blogu, która go w pewien sopsób odpowiednią ilustracją upiększa a za razem, przenosi do innego miejsca czyli innej strony tj. pokoju w naszym wirtualnym Domu. W którym, także znajdują sie na ścianach kolekcje różnego rodzaju obrazów czy fotografi, u mnie w moim realnym domu tak jest tj. między rodzinnymi fotografiami mam też kilka sporych obrazów, które namalował mój Tatuś i Syn. We wcześniejszym poście, w pokoju "Mojej codziennosci" przedstawiałam już tę moją domową/prywatną kolekcję obrazów, namalowanych przez mojego Tatusia i jednego z moich Synów. Zapraszam, do zapoznania się z ich dziełami sztuki. Oto link: Kochani tu będziecie mogli poznać, całą moją kolekcję obrazów i poznać mój realny dom, w którym mieszkam i tworzę te moje wirtualne pokoje oraz kuchnię. I podobnie, jak remontowałam przez lata te moje tak zwane "cztery kąty" tak też, przeprowadziłam niemały remoncik w poszczególnych pokojach mojego wirtualnego "Domu" w którym wraz ze mną zamieszkujecie ~ co prawda w słowie, które tu po sobie pozostawiacie... ale i też realnie, bo przecież realnie też jak i ja Istniejecie. I to jest najpiękniejsze w tym wirtualnym świecie, że pomimo różnego rodzaju odległości ~ Jesteście ze mną, za co Każdej i Każdemu z Was bardzo serdecznie dziękuje. Podobnie i ja zamieszkuję z Wami, w Waszych wspaniałych wirtualnych Domostwach. Czyż może być coś piękniejszego od tego, że w ten sposób chociażby przez chwilę zamieszkujemy wszyscy razem we wspólnym światowym wirtualnym Domu? Myślę, że nie ma. I dlatego jest mi ogromnie miło, kiedy u mnie Gościcie i kiedy ja mogę w ten sam sposób gościć u Was :) O dalszych zmianach (remonciku) w moich blogowych pokojach, chyba już pisać nie muszę bo wiem ~ że sami je zauważyliście ~ że są jaśniejsze i bardziej przejrzyste w umieszczanych, w nich ilustracjach i treściach... do których, zapraszam Każdą i Każdego z Was. Z góry bardzo serdecznie dziękuje, za pozostawione pod tym postem słowa...

6 komentarzy:

  1. Tłumaczenie odnośnie realnego i wirtualnego remontu, długie i myslowo można pobłądzić ale będę odwiedzać pokoje. Rozumiem, że dołączona kuchnia(wirtualna) będzie poświęcona prezentacji Twoich kulinarnych fascynacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko :) Mam nadzieję, że nie pobłądzisz w tych wirtualnych pokojach mojego równie wirtualnego domu, i że w każdym coś dla siebie znajdziesz a więc zapraszam, a szczególnie do mojej jeszcze skromnej kuchni. Moc serdeczności dla Ciebie i ogromnie dziękuje, za odwiedziny i pozostawione tu słowa...

      Usuń
  2. Niezwykłe porównanie i po raz pierwszy się spotykam, że nazwanie blogowych stron to jest w całości dom. Pięknie to ujęłaś, bardzo mi się podoba. Prawdą jest też, że całe życie musimy się uczyć i tak chodząc z jednego pokoju do drugiego odkrywam wiele treści, z którymi mógłbym się utożsamić. Kolekcja obrazów w podanym poście /Kochani/ jest znakomita, podziwiam rodzinne zdolności artystyczne. Nie piszę blogów bo nie posiadam pisarskiej weny, ale z wielką przyjemnością te najciekawsze w sieci czytam bo warto. Twoje blogi, włączyłem do moich ulubionych :) MK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MK :) No cóż, często bywa - że poraz pierwszy się z czymś spotykamy pomimo, że mamy już swoje lata i wiele życiowych doswiadczeń. Po prostu ze względu na to, że tu również z przyjemnością bywam z moimi Wspaniałymi Czytelnikami i Komentatorami oraz z Przyjaciółmi :) w zwiazku z czym, nazwałam moje wszystkie blogi wirtualnym Domem. Natomiast, czy pięknie to nie wiem ale wiem - że bardzo realnie i cieszę się ogromnie, że się Tobie podoba a zatem zapraszam do dalszych odwiedzin, za co z góry dziękuje a także za pozostawiony tu komentarz. Miło mi bardzo i serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  3. Nie wypada mi powtarzać słów moich przedmówców. Zgadzam się z nimi i serdecznie wszystkich pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze po Dżentelmeńsku! Jak w słowie, tak w całej reszcie Ciebie Zacny Probusie :) Dziękuje ślicznie, za Twoją wypowiedź. Moc serdeczności dla Ciebie

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz