środa, 21 lutego 2018

Pasje

Moi Kochani...
Nie zawsze mam czas, by codzień być w pokojach mojego wirtualnego domu/blogach i na fejsiku, z powodu wielu różnego rodzaju czynników z codziennego realnego życia ~ które, są koniecznością a niekiedy obowiązkiem w naszym ziemskim byciu i życiu ~ by ono funkcjonowało jak należy i pewnie, nie muszę tego tematu rozwijać bo jakkolwiek by nie było to każdy z nas doskonale wie, co się ma na rzeczy i dlatego tu czy na fejsiku jestem wtedy gdy mam na to odrobinę czasu i siły oczywiście też, bo niestety każdy z nas ma już też swój wiek i nie zawsze jesteśmy dyspozycyjni o czym, zapewne także pisać nie muszę bo wiadomo - jak i co się ma. Chciałam się dziś z Wami podzielić moimi pasjami o których już coś niecoś wiecie, a mianowicie kiedy mnie tu nie ma to wiadomo że jestem zajęta właśnie nimi tj. moim domowym ogródkiem w czasie zimy a od wiosny do jesieni tym na łonie natury, w ostatnim czasie moimi podróżami do róznych pięknych miejsc w naszym kraju i po za jego granicami, jak też moją pasją dziergania na drutach i szydełkiem. W związku z czym, właśnie dziś rano zakończyłam kolejny obrusek który wydziergałam - dla mojej Jedynej Ukochanej Synowej Justysi :) na który bardzo długo czekała, ale mam nadzieję że i na duży obrus się też w końcu doczeka, który mam w zamiarze dla Niej wydziergać a teraz zaprezentuję ten mniejszy na kawowy stoliczek, który jest jeszcze ciepły od szydełka. Oto on...
Nastempnym razem, napiszę coś niecoś więcej z mojej codzienności - bo dziś, nagli mnie bardzo czas i wiele moich obowiązków i spraw do załatwienia, jak u Każdej i Każdego z Was :) A zatem, tymczasem życzę Wam Kochani pięknych i spokojnych dni i dziękuje, że Jesteście ze mną tak w myślach jak i tu w pozostawionym słowie, które ogromnie sobie cenię... Miłego dnia Najmilsi!
A to mój domowy ogródeczek...
Mój Maksiu i ja we Władysławowie
Ogród Botaniczny w Marburgu i ja...
U mojej Wnusieńki z odwiedzinami w Gdyni

Również, chciałabym poznać Wasze pasje/hobby którymi się na codzień pasjonujecie i które kształtują Wasze codzienne życie i Was samych...

6 komentarzy:

  1. Lubię majsterkować, ale tego nie potrafiłbym. Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majsterkowanie ~ to również piękne i bardzo pożyteczne hobby, którego ja też nie potrafię a więc, jak widać każde hobby/pasje są niezbędne w naszym Człowieczym życiu ~ którymi, w jakś sposób się wzajemnie motywujemy i uzupełniamy jako Ludzie. Myślę, że potrafiłbyś i dziergać drutami i szydełkiem gdyby Cię ktoś wcześniej nauczył - bo jakkolwiek by nie było, to Mężczyźni rozpoczęli dzierganie rycerskich zbroi a potem Kobiety przejęły ten fach od Mężczyzn i zaczęły się nim pasjonować, co trwa do dzisiejszego dnia...

      Gratuluję Ci Złotej Rączki w Majsterkowaniu!
      Moc serdeczności Probusie

      Usuń
  2. Zupełnie nie wiem, czemu mój wcześniejszy komentarz, odnoszący się do pokazanego obrusika się nie zapisał. Misternie wydziergane, ja zazwyczaj wybieram prostsze wzory, bo przy tych szczegółowych zazwyczaj gubię rzędy. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę spokoju, zdrowia, radości i spełnienia marzeń. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również i mi jak niekiedy giną pisane komentarze, kiedy je piszę pod postami na ulubionych blogach. Samo życie i złosliwość techniki, tak myślę. Miło mi, że podobają Ci się moje skromne prace. Także i ja, dziergam najprostsze schematy - bo aż tak bardzo w tej dziedzinie utalentowana nie jestem, bywają piękniejsze i dużo bardziej skomplikowane za które wcale sie nie biorę, bo szkoda czasu na błędy i prucia, aczkolwiek niektóre próbuję i coś niecoś wychodzi - bo samo rozwój, też jest w życiu ważny i dlatego warto troszeczkę te mniej skomplikowane popróbować, zawsze coś wyjdzie...

      Dziękuje ślicznie, za uznanie i życzenia :)
      Moc serdeczności Iwonko

      Usuń
  3. Piękne dzieła tworzysz, bardzo mi się podobają. Podziwiam Twoją twórczą wenę i jestem pod jej wrażeniem, bo nie tylko tworzysz tak piękne dzieła ale i też piszesz poezję, będącą zawsze na czasie. Gratulacje! Moje wieloletnie hobby, to także pisanie ale i przede wszystkim tworzenie mojego ogrodu a od jakiegoś czasu, to oprócz mojej wspaniałej psiarni mam i cudowne wnuczęta, które pochłoneły mnie całkowicie :) Jednakże, po maleńku wracam na moje stronki, a więc będę bywać w internecie oraz u Ciebie nieco częściej. Pozdrawiam Cię Halinko bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo i to bardzo dziękuje, za tyle miłych słów uznania i pozdrowienia - które z serca ku Tobie odwzajemniam...

      Gratuluję - Wspaniałych Wnucząt :)
      Moc serdeczności Esterko

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka

...Dziękuje ~ Że Jesteście Serdeńka
...Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was Kochani

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Moja codzienność ~ To Rodzina ~ Dom, dzierganki i ogródeczek...

Tłumacz